Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, August 18, 2010

SuDah ditakdirKan..



alhamdulillah.. proses pntg memantang nie akhirnya habis jua.. jenuh jugak la berpntg ni rupanya walaupon aku pntg moden.. (sebenarnye langgar gak ptng tu.. especially bab makan... hehe). ape pon badan dah kembali sepeti dlu cuma garis2 comel di peha dan strech mark yg berada di perot walaupon sikit tetap buat aku geram je sbb terpaksa tgk hari2.. mmg amek masa menda nie nak hilang.. huhu.. hari nie genap 9 hari umat islam berpuasa.. malangnye aku masih x dpt lagi nak pose.. jenuh la nak ganti nanti.. :P
dan sekarang.. aku berada di mentari court, PJ..menghabiskan sisa2 cuti yg tinggal 2 minggu je lagi nie bersama hubby.. susahnye la jadi pasangan jarak jauh nie kannn... dapat jugak diberi kesempatan utk menjadi suri rumahtangga sepenuh masa walaupon sekjap,.. isk.. bile la aku dan hubby dpt dok sama.. wwawawa.. sudah ditakdirkan aku diuji dgn ujian sebegini.. kena redha yer mama meen.. org slalu kata.. ada hikmahnye.. :). InsyaAllah lepas nie aku akan submit form transfer.. mudah-mudahan dpt la hospital yg aku mintak.. doakan yer..
adat la.. bile dah ada anak.. perhatian kepada suami tu agak berkurangan skit.. asyik bz jaga anak jer..org xde pengalaman.. masih lagi nak adapt dgn kehidupan baru dgn adanya org baru.. dan segala2nya baru.. hehe,. bulan pose skrg nie time bgun sahur kalo damia x merengek nak susu.. sempat la panas2kan lauk,,bancuh2 air utk hubby.. temankan die sahur.. kalo larat la.. biasanye damia nie tau je mama die xde kat sebelah.. mesti buat bunyik2..terpaksa la mama tepuk2, bf die dlu.. baru die tdo balik..biasa hubby dah faham dah.. die yg kemas2 dapur,. basuh pinggan.. untung dapat hubby cam tu.. alhamdulillah.. :):)
Mesti best kan kalo dapat dok sesama satu family.. bleh jaga anak sama2.. masak sama2.. sume sama2.. dah berangan dah nie.. hehe.. xpe lah,, kena sabar sket ye ayah dan mama.. nak membebel byk lagi.. tp mata dah kecik semcm dah nie.. ngantuk la plak.. tergoda tgk damia tdo.. hehe.. ok ler.. sambung nanti la..

No comments:

Post a Comment