Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, July 29, 2010

KiSaH peNyusuaN DaMIa....

salam kepada sume bloggers.... alhamdulillah minggu depan si kecik damia nie akan mencecah umur sebulan.. aku puler ada lagi 3 minggu mau habeskan pntg.. huhu.. naseb baek pantang aku xde la strict bebenor.. kalo pantang kat rumah mertua... abes la aku,.. hehe... nak cerita pnjg2 dah xreti nak olah ayat,.. sejak ada damia totally rutin harian hidupku berubah.. kalo time preggy dlu suke hati je nak tdo kul baper.. bgun kul baper.. skrg.. tdo mlm pon xpenahnye lena.. ada la dekat 4-5 kali bgun nak nyusukan damia n tukar pampers.. penat jugak awal2 minggu tu sbb xdpt nak adapt lagi ngan rhtym damia.. skrg dah boleh sket2.. huhu.. mandikan damia pon dah boleh dah.. :P
so straight to da point.. aku skrg tgh berusaha mengumpul stock EBM aku.. utk bekalan time kerja nanti.. memandangkan breast pump aku pon dah sampai... tanpa berlengah2 aku pump mule le mengepam.. 1st trial x smpai 1 oz pown.. skrg dah byk kali mengepam dapat la 4-5 oz setiap kali pumping session.. tp aku still x puas hati ler.. sbb nak dptkan 5 oz pon kena tggu lamer juger.. kalo bca blog ibu2 yg bf diaorg leh dpt 10-11 oz skali ngepam... aku nie .. ke aku yg malas nak pump? aku cam rasa susu berkurangan la plak.. sbb kalo dah pam.. n damia kuat menyusu.. breast mcm rasa kureng susu puler... kalo pump dapt 2-3 oz sj.. huhu.. xper la.. lepas nie nak rajinkan mengepam pas tu nak makan makanan yg dpt menambahkan susu bdn.. uiisshhh.. mampu ke nak bf damia smpai 2 tahun nie?? huhu
urmm .. ok la,, nak rehat bersama2 damia skjap,.. layan gambar ehh...



Medella swing (berbaloi dgn regenye.. huhu)







Stock EBM aku.. sket2 lama2 jd bukit kannn.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Si tembaM aku... 1st time pkai baju gaun kembang nih.. hehe



No comments:

Post a Comment