Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, July 1, 2010

BiLer SudAh Di HuJunG2.....

Alhamdulillah... teramat2 la bersyukur sy sdah smpai ke minggu yg ke 37... dan bersyukur juger sy dapat habiskan last nite shift hari nie... walaupOn seksAnye Tuhan Jer yg tau.. sgguh x selesa anak mama nie bile mama die x tdo malam.. dok menggeliat jer... yg sudah jadi ibu je tau cm ne rasa anak gerak bile dah sarat nie.. lagi2 kulit perut telah menegang cm belon kena tiup besar2... saKIt woo.. tp aku layan kan aje.. demi baby yg tercHenta..

Biler sudAh sarat cam nie.. aku mula Ler sakit pingGul.. kalo nak bgun dari katIl n pijak Lantai tu.. Ya Allah.. sakitnye.. terasa mcm tulang pelvic bergeSer antarA satu sama lain.. menyucuk2.. jalan Pon dah terhengkot2.. serius Sgt sakit... huhuhu. Akibat daH X tahan sakit yg terlampau.. aku pon menempah cik bIah a.k.a tukang urut... lepas balik keja malam.. terus berurut.. rasa sedap giler bile satu bdn kena massage.. sampai nak tertdo2... pulak tu murah je.. rm20 satu bdn.. dalam 1 jam lebey.. mak awal2 dah tempah cik biah untuk berurut time pantang nanti... thanks mak.. luv u soo muchhh...:):)

Alhamdullillah.. ptg tu aku dah x sakit lagi.. sgt2 berkesan bile cik biah urut.. oohh luper.. time sesi mengurut tu.. cik biah kata baby masih x engaged lagi.. lepas tu die kata cam baby boy.. sebab byk mengeras kat belah kanan... ye ke?? hehe... kita tgguuu..:) skrg dapt cuti 4 hari nie.. aku nak rehat,. mlm nie abg balik.. insyaAllah.. hopefully dpt tdo peluk si bulat tu mlm nie.. hehe.

ok la.. nak kemas bilik.. mak kata bilik cam sarang tikus.. hahaha..




p/s: mesti aku rindu saat2 manis time preggy... :)

No comments:

Post a Comment