Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, August 20, 2010

RunsiNg..

dalam pikiran asyik pkir mcm2.. soal damia ngan pengasuhnyer..bleh ke her nanny adapt ngan damia?? damia nanti cam ne ek kalo mama xde.. kalo shift malam dok ngan opah.. kesian mak kena bgun mlm puler utk susukan damia.. huhu.. pas tu pkir bleh ke curi2 masa nak pump EBM time keja nanti??.. dah la wad mmg bz.. sedangkan dlu2 pon kdg2 sempat makan.. kdg2 tidak.. hurrmm.. tidak praktikal sungguh waktu keja aku nie.. kalo office hour bleh la gak pump time lunch.. at least ada gak proper time utk mengepam.. nie as a nurse.. koje mmg x leh duduk la.. huhu.. mcm mana nie ek..
kdg2 terpikir gak.. as a health provider especially nurses slalu encourage public people to breastfeed their baby.. tp kalo kiter sendiri x dpt dorongan or galakan dari majikan di tempat keja ditambah dgn environment keja yg sgt2 bz sampai nak kencing pon kena tahan disebabkan dealing with patient's life.. buat aku berpikir pnjng.. huhu cma ne aku nak curi2 masa utk mengepam nihh?? mampukah aku?? cuma satu yg aku harapkan.. mudah-mudahan aku tidak patah semangat nak bf damia sampai 2 tahun.Ya Allah. permudahkan lah segala urusan ku.. :) LGI baper hari je lagi nak berkepit ,belek anak tiap2 hari2.. sebelum raya dah kena keja semula.. TEnSEn.. T-T



damia kalo susah sgt nak tdo.. bg dia tdo cengginni.. confirm tdo nyenyak.. :P
pacifier tu time kecemasan jer.. bile dah tdo.,. pandai je die buang.. ske sgt nyonyot.. hehe

No comments:

Post a Comment