Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, January 17, 2010

MengHiTunG HarI... T-T


xtau nk mula camne.. dah lama aku x meng'update' blog nie.. ntah la.. sejak dpat kabar yg aku xpasti aku ske atau x.. hati rasa x tenteram.. dok terpikir apa akan jd nanti.. huh.... kalo la dapat lari dari segala masalah yg dtg bertimpa2 nie kan best.. buat dunno jer.. aci x?? x baik mengeluh kan.. hurmm.. we have to look deeper n think wisely... argghh.. yg pastinya.. aku akan dok jauh dari hubby aku nanti... sgt2 lah x best!!! aku terpkir gak.. syukur aku dapat teluk intan.. xlah jauh sgt nak berulang... bleh dok ngan mak... dok kg ...gaji pon masyuk... kan best tu?? yer..mmg best.. tp hubby ku kat kl sape nak jaga?? kalo sakit demam...makan minum die.. kesian die sorg2.. balik rumah pon xde sapa nak ajak sembang.. sian my hubby... huhu...
malam semalam..bile hubby peluk aku ..terasa yg die x sggup nak dok jauh ngan aku.. bile die wat cite sedey die.. air mata dah xleh tahan dah... hurmmm... mama pon x sggup nak tinggal papa... tp nak wat camne pa?? kena tggu setahun at least baru dapat pindah.. huhu.. Ya Allah.. kuatkan semangat ku.. byk lagi rintangan yg perlu aku hadapi.. huhu.. sy dah xde mood nak tulih... sedih sgt... !!



No comments:

Post a Comment