Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, January 5, 2010

Antara Suka & Duka...

Perak?? yer.. itulah tempat aku ditugaskan kelak sebagai Jururawat u41.. dan semenjak dapat tau berita tu.. aku xtau nak gambarkan perasaan nie cam ner.. suker?? or Duka?? suker sbb aku dapat jawatan tu... duka... sbb.. aku xkan dapt dok ngan hubby aku lagi... huhu... xnak dapat nak peluk hubby tiap2 malam... xdapat nak manja ngan hubby.. x dpat nak sembang ngan hubby tiap2 malam smapai tertdo.. n xdpat nak dating berdua lagi lepas nie.. huhu.. yup.. aku merana... huhu... kelak.. aku xkan lagi merasa hubby bancuhkan anmum utk aku tiap2 malam.. xde siapa lagi yg nak urut kaki aku kalo aku mengadu lenguh2.. xde siapa lagi yg rajin melayan aku time aku mengidam.. huhu.. yup.. lepas nie aku sorg2 di tempat org.. dgn baby yg rindu kat daddy die yg tiap2 malm dok usap2 die.. huhu.. sedihnyer... :( kalo korang jadi aku... ape korang nak buat?? antara kerjaya n family... hurmm..

Ya Allah bantu lah aku.. kuatkan semangat aku.. hanya mampu berdoa agar keajaiban berlaku.. huhu... Hari nie aku cuti.. semalm aku baru hantar surat resign.. tp may be aku kena resign lagi awal sbb dgr2 kena daftar 2 minggu dari skrg... hurmmm.. tgh surf2 tenet nie.. bagi mententeramkan hati yg lara nie.. aku pegi la tgk brg2 baby.. comey sumenya.. nie yg aku jumpa...



Nannette Colour Stripe Bodysuit with Bib (3-6 month)

SunBaby Cute Giraffe Embroidery with Yellow Hat (3-6 month)


Yang pasti aku dah rembat dua2 tu... puas hati aku..hehe... kalo korang nak.. gie kat sini ek... mana la tau nak bagi hadiah kat newborn baby ker... ok lah.. aku nak layan tv jap... dah kenyang makan burger nie..mata dah ngantuk.. haizz... bye.. jumpa lagi nanti... :)

No comments:

Post a Comment