Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, December 2, 2009

Peristiwa Seribu Satu Malam...

Malam td lepas balik kerja pkul 10.. tetiba tekak nie gatal nak minum halzenut ice blended white coffee.. msg hubby... "ok lah. malam nie kita gie yer.. " waahh.. best2..hehe.. dah lama x lepak kat luar sama2.. slalu balik keja je.. dah kepenatan.. makan pun tapau jer.. pemalas sugguh.. huhu. nasib baik hubby x cerewet sgt n bersabar ngan wife die yg agak pemalas skrg...
dipendekkan citer.. pkul 11.30 sampai kat white coffee.. tu pon waiter tu kata dah nak tutup.. kami last customer yg leh order makan n minum.. parking pon senang dapat.. selalu jgn harap nak dapat parking depan white coffee tuh.. alhamdulillah... sampai2 je ice blended tu.. aku terus menyedut dgn perasaan syok skali.. makan gralic toast... sampai kena tgur ngan hubby.. minum ngan makan skali.. hehe.. lepas makan tu.. kami pon jalan2 area PJ.,, Kl.. patah balik ke sunway menikmati malam,..lama x rasa cam nie... sian hubby.. mata dah kecik dah tahan ngantuk.. thanks abg.. luv u so much... hehe..
Sampai2 je rumah dah kul 1 pagi... aku tukar baju tdo n siap sedia nak tdo dah nie.. tetiba rasa loya n mual2.. naseb baik hubby dok urut2 blakng badan nie.. yg aku plak x reti nak sendawa.. xleh kuar angin nie.. skali kuar terus muntah2.. adehhh. habis halzenut td sume kuar... hurmmm... aku plak mabuk2 sampai kul 3 pagi.. baru hubby dapat tdo... sian die.. Hubby aku cakp...'Nie mesti baby x nak halzenut td nie.. nie tentu mama die yg nak nie yer...".. aku dalam hati.. alamak kantoi... hehehe....
ape pon... thanks abg.. sbb jaga ina.. syg ina.. layan ina... bertuahnye ina ade hubby cam abg.. luv u so much ,... muuaacckksss....

No comments:

Post a Comment