Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, November 17, 2009

Geram aku geram....


geramnye,.... sedih yg x terhingga... smpai malam2 hubby aku asyik terjaga je..sbb aku dok nangis malam2.. huhu.. aku geram n x puas hati sbb cuti aku yg 3 hari tu kena cancel n tetiba plak permanent staff kat gicu.. n.. aku langsung xdpat cuti.. sedihhhhhhhh.......... bygkan 2 minggu aku attachment kat gicu, aku lgsung x sempat rehat n makan.. kena perli dgn senior.. mencinye!!!
cm ne nak keja kat tmpat cam tu kalo environment x best.. kalo tmpat aku posting skrg.. aku seronok.. senior ok... Ya Allah.. bantu lah aku..kesian baby... risau sgt2.. huhu

No comments:

Post a Comment