Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 15, 2012

New chapter... 0_o

It's mid of jun already.. Mak cik ni baru nak update blog la.. Nampak cam xde masa ke aku yg mls? Hehehe... What ever lah.. Ikut suke la biler kiter nak tulis blog ye dak.. Aku yg punya blog.. Kekeke. Ada ke org lain nak baca blog nie..teeettt (abaikan).. X byk nak kongsi sgt.. Lately sibuk jaga anak yg sering sakit.. Baik sebulan dua.. Then demam balik seminggu.. Rumah tangga x pyh ckp lah,. Dah up side down da rasanyer.. Huhu. Sekrg damia dah ok sket.. Tp still x berani lagi nak bwk die ke kl.. Bior die dok lama sket kat kg.. Lagipon tgh musim jerebu skrg.. Nie dok ulang alik kl- teluk intan.. Xper lah.. Asalkan si kecik tu betul2 sehat.. And now..sy disahkan pregnant early of april.. Skrg da 15 weeks n 2 days. Hepi mmg hepi.. Cause i n husby mmg merancang for da second one.. Alhamdulillah.. Rezeki kami masih ada.. Second pregnancy nie x byk alahan sgt.. Cuma selalu sakit kepala n xleh nak gosok gigi.. Asal gosok gigi je rasa nak muntah.. Tp slalunya mmg muntah la.. Huhu. Berat bdn pon makin turun., xtau la naper.. Berat bdn terbaru 45.1 kg jer!!! Aku rasa aku cam xde selera nk mkn sgt.. Even though aku mkn aku akan rasa cepat kenyang. Naper ek? Aku rasa nak amek supplement selain minum anmum n telan obimin. So any suggestion? Ok la., kali nie update blog pakai ipad.. X best sgt compare dgn lap top,, Doakan sy, n family sehat n bertambah2 murah rezeki..aminn.. Till now.. Toodles!!

No comments:

Post a Comment