Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Apple of My Heart..

Lilypie Third Birthday tickers

Permata hati mama n ayah.. ;)

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, October 1, 2010

EnTry Raya... 2010

syawal dah nak abis baru nak pos entry pasal hari raya yer.. aku rasa masa aku dah semakin singkat sejak dah naik kerja nie.. balik rumah dah penat..belek2 anak kejap pas tu trus tdo.. ksian damia.. x sempat nak main2 ngan mama dier.. huhu. raya kali nie turn hubby beraya di rumah aku.. walaupon rumah dekat2.. still pening juger.. pagi di rmah sendiri,. petang di rumah mertua.. tp kali nie aku kerja malam.. pagi raya aku masih lagi bertahan.. dah smpai tghari bdn dah letih.. n ngantuk,, sampai rumah mertua.. terus tdo.. ingatkan hubby nak jaga damia.. last2 kakak ipar aku yg jaga,.. hubby gie beraya ke rmah opah. nak jumpa sepupu sepapat die la.. ape pon kali nie raya amat bermakna dengan kehadiran my little angel.. :).. alhamdulillah.. murah rezeki izz damia nie..n damia dah ada akaun tabung haji.. hehe. ok lah. layan gambar kami yg gedik di hari raya nie yer.. hehe..





No comments:

Post a Comment